That IT



Mitt liv är ett resultat av hårt kämpande, stark vilja och karaktär. Det finns inget som heter "tur" eller "gratis". Vi alla har det vi behöver jobba med och "man byter bara problem när man har välfärd och pengar" som Adams-ray rimmade i "Kommer ifrån" back in the days med Snook-tiden. Det finns ingen genväg, ingen easy-way-out när det gäller livet. Alla tampas med sig själv- den man är, den man vill vara - och hur man uppnår de man vill. Gällande allt egentligen. Hur man är och vad man gör. Ens drömmar och visioner. Du har en unik möjlighet att utforma ditt liv EXAKT som du vill, ta den möjligheten. 

Hur ser du på ditt liv?
Jag ser det som en gåva, och jag tror det hjälper mig mycket. Jag har inte bett om den men jag fick den. TACK. Tack för att jag har ett slags GO i mig som inte går ur mig oavsett situation och uppväxt. Oavsett erfarenheter så sitter de i mig,
och jag är extremt tacksam. Jag är tacksam för hur jag aldrig riktat hat eller misstro emot mig själv, och jag är tacksam för hur jag alltid varit medveten om mitt värde och min talang. Jag är tacksam för att jag är talangfull inom alla områden jag bryr mig om. 

Livet är en dans- bara man välkomnar de. Omfamna de och låt de vara din vän. I slutet av dagen så handlar väl ändå allt om att du ska trivas maximalt med dig själv och den du är. De val du gör och varför. För saker handlar inte enligt mig sådär jättemycke om vad du gör, utan varför du gör de. Motivera dig själv, motivera dina val. Det gör dig stark och trygg när det blåser omkring dig- för folk kanske hatar dig. Vissa blir aldrig nöjda. Vissa lever på hat men det får stå för dom. I slutändan så
svarar man alltid inför sig själv.
Oavsett vad du gör här i livet så
kommer du att leva med dig själv resten av ditt liv- så se till att vara din egen vän.


Jag vet att folk säger allt möjligt om mig, och värre kommer det bli mina vänner, värre kommer det bli. "Jag kunde inte bry mig mindre" - jag vet vem jag är och vad jag vill. Jag vet vad jag anser om mig själv och trots folks åsikter så låter jag det aldrig rubba mig bild av mig själv (även om man såklart alltid fortsätter att uppdatera sig själv)

"Det blir inte lättare. Du måste alltid fortsätta kämpa" nämnde en av Sveriges främsta låtskrivare. TACK. Det gav mig otroligt mycke input till att fortsätta kämpa. Omfamna det och njut av det. Det är inte målet som är segern utan resan dit, och jag glädjs ärligt i mitt hjärta över att få färdas framåt längs den vägen just nu. TACK.

Orden ovan skrev jag för att de är de viktigaste orden i mitt liv. De är mitt mantra, min religion intatuerad i min själ. Var rädd om dig, håll dig nära jorden men flyg. "Keep on singing my song"

Hoppas att du som läser detta verkligen finner de du söker här i livet, och jag hoppas det gör dig lycklig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0