Vardagsrumsljus

I somras gjorde mamma om vårat vardagsrum på övre våningen, de blev verkligen jättesnyggt tycker jag! Det är fortfarande lite småsaker som måste på plats å så, och för några dagar sen kom dessa efterlängtade ljusstakar. De lyser så vackert i höstmörkret och lyser dessutom upp fondväggen som annars syns lite dåligt på kvällarna. 

Jag älskar verkligen levande ljus och tycker de e såå härligt. När jag bodde själv hade jag ofta allt elektriskt ljus avstängt och körde bara med levande ljus. Det e ju svårt att styra nu när jag bor med min familj tillfälligt, men jag släcker alltid ner i god tid i mitt lilla krypin och tänder ljus och rökelser och sånt för att varva ner på kvällen. Ligger på min spikmatta och annat new age flummigt jag brukar pyssla med ni vet^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0