Akupressur

Godmorgon alla glada grisar!
Hoppas de e bra med er... de e de med mig, trots att jag gått upp tidigt... fick bra med sömn inatt trots konstiga drömmar, och har precis ätit en bra frukost och är på väg ut genom dörren för att bege mig ner mot det lokala centrumet där jag ska få testa nån slags akupressur.

De e precis som de låter som akupunktur fast man pressar på punkterna istället för att sticka nålar i dom...

Ohh vet ni pga alla flyttkartonger i mitt gamla rum hos mamma så eh- hittar jag ingenting! Allt e kind of nerpackat, och jag har inte haft tid att fixa allt... suck. Har bara letat upp de väsentligaste (stavning whatever) som smink, tandborste mm. Böh!

Har inte ens packat upp min dator... Där ser ni hur illa detta är!!

Har min minilaptop i mitt rum jag har nu, och sitter på mammas stationära... wo! Dehär e typ katastrooof... måste ta tag i detta snarast!


Men idag står även detta på att-göra-listan:
Akupressuren
Besöka skolor med information om konfirmation
Ikea med mamma


Vi får se vad som hinns med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0