"Blood is life"

Ih har spenderat kvällen med att titta på diverse vampyrrullar med Paulina. Vi såg bland annat den gamla stumfilmen Nosferatu från 1922 och självklart den fantastiska "Dracula" från -92 med bland andra Gary Oldman, Winona Ryder, Anthony Hopkins och Keanu Reeves i rollerna.
En av mina personliga favoriter ever

Taggad och full av tankar, vampyrer är ändå en passion of mine, glider jag ner till källaren där jag för närvarande bor. Sen någonting rött på golvet precis vid "dörren" till mitt rum. AH en text, iiiiih, de står...

Jag dör av skratt... min underbara lillebror har fixat internet till mig under filmtittandet. Bah va tvungen att gå in till honom trots att de e sent och han ska upp och jobba tidigt- haha lägligt att skriva med mörkröd spritpenna på vitt papper och lägga på golvet, haha va kul, helt omedvetet också, tss!

Nu måste jag verkligen sova... men ska fundera lite på min kommande födelsedag. Jag är vääldigt taggad på att ha fest... men mer info om de kommer. Nu- GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0