Brasiliansk vaxning

Aaah I'm gonna do it!!

Jag har bestämt mig... jag ska testa brasiliansk vaxning!
Det verkar så skönt och snyggt efteråt så jag tycker de verkar värt att gå omkring som en björn någon vecka... det verkar lätt värt smärtan också, jag gör de!

Har suttit nu innan jobbet och kollat upp lite salonger som gör de kring Sthlm, funderat... och kommit fram till att jag vill testa. Jag menar gör de svinont och håret växer ut snabbare än väntat, e de ju bara att aldrig göra om de, right?

Man kan ju testa, de flesta som testat säger ju att de verkligen älskar de och typ inte kan sluta efter de fått sån len och mysig känsla vid templet. Lätt värt!

Nu ska jag iväg till jobbet tänkte jaag...
Ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0