Brasilianska vaxningen!


Jag gjorde de... Såklart!
Jag sa ju att jag skulle inte bangar man väääl...

Kom till studion, gick på toa, checka att man va så fresh man kan va m massa onödigt hår (uäh!) Hann till och med sola 5 minuter innan, yeey. (har dock fått en finne på pannan wtf?? Terapeften var sen, de kändes ganska dåligt faktiskt... så minus på de.

Sen gick vi in i alla fall, ett väldigt litet behandlingsrum men allt kändes bra, seriöst, hygieniskt, sterilt och terapeften som skulle göra de va väl inte speciellt pratglad men hade en mjuk varm uppsyn så man kände sig väl till mods.

Så fick man klä av sig på underkroppen och lägga sig på britsen. Typ som en läkarbrits liksom... itne farligare än så! Så fick man sära på benen så man låg lite som en "groda" kind of. Sen va de på med vaxet... hon hade också en slags fläkt som blåste i skrevet på en. De va lagom mys men när de varma vaxet kom på så va de skönt... sen -ritchh- började hon dra. Jag skrattade av chock typ, men det gjorde inte alls så ont som man kan tänka sig... inte där uppe iaf(!!)

När hon skulle vaxa på de allra heligaste så AJJ f-----------k va ont de gjorde! Då ville jag gråta lite och tänkte på att jag måste boka tid till tandläkaren för att jag biter ihop käkarna så hårt. Det va hemskt och jag led igenom skiten... sen efter när hon skulle noppa bort de som inte vaxet lyckats få med... de va pain vill jag lova, men jag överlevde och jag grät inte ens.

Det var ett smart drag med leggins men jag känner mig inte svullen eller öm... men jeans blir de inga för resten av dehär dygnet! Köte också en aloe vera gel som tydligen ska vara väldigt bra. Känns svalkande och skön så ja den funkar väl.

Detta va redovisningen av min första brasilianska vaxning! Nu är jag en brazilian beauty och jag borde få en modighetsmedalj eller någe!!

PS. tog ut mina dreads idag och på onsdag ska jag klippa tillbaka min mohawk, mjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0