Födelsedagsfirande och badkarsbadande

Heeej!
Åh fick gå hem tidigare från jobbet idag pga att jag inte mådde bra... blev lite ledsen för jag ville verkligen vara kvar och hänga med alla goa små sälar men jag mådde inte så bra som sagt, så jag va tvungen å gå... nu e jag hemma inbäddad i filt och med en  s t o r  kopp te!

Tog ett litet bad...

Haha alla ser väl att de e jag med mina dreads som sitter och badar! (jag har ioförsig inte alls i närheten av sån där hudfärg, och martini drack jag inte heller jag bara la till de för att jag kände mig lite glamourös och tjusig)

Badkar e verkligen underskattat måste jag säga! De va jättelängesen jag badade... why??? De e ju sååå skönt!

Känner mig fortfarande lite krasslig, så jag tänkte kanske ringa läkaren imorgon och fråga vad som egentligen pågåååår... mhp! Snart kommer en vän över och ska dricka lite te, och imorgon e de tango igen, yeey!

Mitt jobb fyllde föresten 25 år idag, grattis till kyrkcentrum! Ungefär 2 år äldre än mig, yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0