Hard work work work

Tuudels!

Idag väntar lite hard work work work för mig... men de e lugnt, ska egentligen bara sitta på ojobbiga möten så de e chill... jag har verkligen ett olidligt partysug, hjäälp. Längtar tills fredag då jag ska ut
Var på tangon igår btw- vi börjar bli riiktigt duktiga! De e verkligen kul, men hjälp va träningsvärk man kan få i vaderna...
Juste, hade shoppat på dagen innan, en jättefin kavaj, en sexig svart klänning jag tänkte ha på fredag och ett par extremt sexiga underkläder från Lindex (fick köpa 70D ofta liksom?? Folk måste ju tro att de e ett skämt jag menar så stora bröst har jag inte^^)

Ni kan få se sen men jaaa, tror inte ni att jag glömmer allt på tangon???
Blir skitgrinig, böh fick dåligt samvete efteråt för att bli grinig och arg över en sån fånig sak stackars min tangopartner som fick stå ut med mig. Vad kan jag säga de e speciell vecka i månaden??

Och en sak till - bara jag som stör mig på att de skönaste bomullstrosorna inte alls är i närheten av att vara ens lite sexiga?? Om jag hinner förbi tygaffären idag innan de stänger ska jag råda bot på de! Om jag lyckas kan ni få se resultatet, jag har lite idéer som jag måste testa...

Kommentarer
Postat av: elin

Kul med tango :) skulle jag med vilja dansa!

2010-09-14 @ 14:02:06
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0