If. U. See. KA. MY.

Säga vad man säga vill om Britney Spears, men den här Max Martin skivna låten är bara överjävlig. Videon  är också helt fantastisk, en av Britneys bästa om jag får säga de själv. Och jag e ändå Britney fan jag tycker hon har måååånga bra videos i sina dar. Grr.



Sen har jag funderat ihjäl mig över en låt jag borde gjort. En låt som redan finns som jag borde ha fått... jag har verkligen inte kommit på en enda. Jag har kommit på många jag skulle kunnat fått och också gjort bra, men som jag faktiskt verkligen tycker att... a jag kunde gjort den istället för artisten som faktiskt fick den. Nu tror jag att jag kommit på 2 låtar. Jag borde fan fått 3 och Gimme more som nu istället Britney Spears fått. Visst??

De låter förmodligen askaxigt, och de e de väl med, men faktum är... att de e två väldigt sexiga låtar med bra club-sound och precis i den kommers-känsla jag gillar. Speciellt Gimme more fick inte alls den plats i rampljuset pga Britneys... mentala hälsa eller någe(?) just då. Videon är den sämsta Britney videon jag sett. Hon hade så förskräckligt rykte att ingen brydde sig om hennes låtar och karriär när hon var fullt upptagen med att raka av sig håret och attakera paparazzis med paraplyn...

Den låten förtjänar sin sexighet, och som läget var just då... jag kunde gjort de bättre. Dessutom är låtarna så pass enkla röstmässigt så man lätt kan klara att sjunga dom live och samtidigt dansa bra och mycke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0