Massage

Godmorgon!
Hoppas du sovit gott!
Nu ska jag snart iväg på massage... ahh va skönt! De påverkar verkligen en när man har tid och råd att ge sig själv lite extra treatment då och då.


De här kommer bli en sån awesome dag... De e möhippa på G med min vän som ska gifta sig, ihh, och myskväll med matlagning mm.

Ska in till stan och fixa massa, it's gonna be  f u n och jag börjar känna frid över att september snart är över. September 2010 har varit en väldigt tung månad på många olika vis... men nu är de snart över och vi går in i oktober, min födelsedagsmånad, yeey!

Håller på att blondera min utväxt just nu... tog ut dreadsen igår. Imorgon e de klippning som skrivet... vad ska jag ha för frisyr idag?? E bara frågan... jag e ju mellan 2 frisyrer liksom, måste lösa detta...

Hoppas du får en bra dag!
Några planer?


Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips till möhippor och andra tjejfester: Hyr en naken slav som är er uppassare/betjänt under kvällen.



Blogg: http://slaventommy.blogspot.com



Mvh



Tommy

2010-10-03 @ 16:57:17
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0