Min mobil är sjuuk

Buhuuhu jag misstäänkte att någonting va fel redan i helgen- och fick de bekräftat idag... min trogne vapendragare och vän Xperia X10 är sjuk!! Jag kan inte ta emot sms, och internetet hänger sig och funkar kanske bara en gång om dagen.. Någonting måste göras!!

Det första jag ska göra imorgon, eller ja förutom att äta frukost och sminka mig är att hänga på luren till sibasupporten kl 0900 då dom öppnar...

Skulle helst vilja ha en NY TELEFON på en gång så jag kan använda den, men dom har säkerligen nån jäkla lagas-tre-ggr-sen-få-ny-policy som inte rubbas trots ens år av trogenhet och sibakreditkort, åh!

Får väl se vad supporten säger men står i standby för att åka till närmaste Siba och lämna bebisen till doktorn. Mjaaah poor me och min älskade supertelefon

Nu ska jag gå och sova, skriver mer imorgon... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0