Plåtning

Heej allihopa!

Jag ska snart iväg och plåta... har fixat inför den och känt mig lite småstressad inför. Eller nej inte stressad, men de har varit ett högt tempo under morgonen för att packa allt osv. Så går de när man inte packar och förbereder sig i tid! Men jag hoppas jag fått med allt jag kan behöva nu...

Tror verkligen den här plåtningen kommer bli jättebra och supersnygga bilder- så vi får hoppas att jag har rätt!

De blir ingen utgång ikväll utan fredagsmys med vänner istället, men de gör ingenting Stockholms nattliv består till en annan helg
Får se om jag kan visa nån bild ikväll redan eller så, när jag kommit hem, men de brukar ju vara lite småsegt m dedär... så man får väl se.
Helgen blir annars lugn. Tror jag ska gå och förtidsrösta imorgon, för att sedan bege mig ut i skogen på kvällen. Jag har blivit en riktig skogsmulle visst har jag?? Känns som jag spenderar oroväckande mycke tid i skogen, haha. Men de e så skönt och rogivande... whatever^^

Har ni bestämt er för vad ni ska rösta på ännu??
Jag tror jag har... ska dock bara kolla lite sista-grejer så jag e säker på att jag känner att jag väljer rätt!

The look of today, nu innan jag åker iväg på plåtning:

Har inte sminkat läpparna än... men ah, shit the same, ni får ta en ofärdig make!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0