"Put the blame on me" och "4 in the morning"

God förmiddag!
Vaknade för inte så länge sen... har ätit lite frukost och sitter och lyssnar på musik högt nu. Nu när jag bor hemma hos mamma igen så kan man ju inte riktigt ha sin vanliga rythm, så man får ta tillfället i akt och sjunga och spela hög musik när man väl kan^^

Det som går på repeat denna förmiddag är bland annat Akons "Sorry, blame it on me" som är en helt fantastisk låt på många vis...

Jag älskar att sjunga den, och den gör mig ofta lite tårögd. Delvis eftersom jag tycker den handlar om hur man prioriterar sin karriär, ibland före saker man inte riktigt vill och i många fall inte riktigt vet hur de skadar folk omkring en. Delvis för att jag är av samma mening, att det faktiskt e ganska ok om nån "put the blame on me" för att folk vägrar ta sitt eget jävla ansvar. Jag kan ta de. Jag känner att jag har god självkännedom och vet vad som är sant och inte, jag kan ta lite skit, de e ok...



Och underbara, talangfulla vackra Gwen Stefani med sin gamla hit "4 in the morning". Man vill bara sjunga när man hör Gwen tycker jag, och klippa håret som hon har de, haha, de e ju bara sååååå snyggt! Tror ni jag skulle passa i de??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0