Söndagsmys

Det har verkligen varit en mysig söndag idag. Och tro det eller ej- mysandet fortsätter!

Ska åka ut till skogen om ett tag, hoppas på en kvällspromenad i mörkret (dock EJJ skogen?? Hurra för asfalt! ...i alla fall med mina oanpassade klackskor) Sitter och avnjuter lite chaite och frukt här framför datorn. Fixade till mig lite snabbt med hjälp av... 1) Eyeliner 2) Läppenna 3) Mascara. Ibland är de allt som behövs för att man ska känna sig mycke fräshare

Kvällens look går med mantrat simple, delvis pga den sparsamma maken, delvis pga min supersköna Star Wars-tröja! (geek javisst!)

Nästa helg tänkte jag och girlsen gå ut och parta, så då blir de inte alls en lika lugn och mysig helg som denna... undra vart vi ska gå då?? Nån som har något förslag på Bra uteställe i Sthlm där man kan dansa och dricka gott vin?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aah, var har du köpt Star Wars tröjan?

2010-09-13 @ 18:48:44
URL: http://theheadrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0