Stan och skogen

Heej!
Hoppas du haft en bra dag... de har jag! Har egentligen inte gjort så mycke... vaknade sent, tog en lååång dusch och riktigt skrubbade mig! Åkte in till stan och kikade... hittade dock inte mer än ett par gråa knästrumpor- men de va trevligt i alla fall!

Kvällen tänkte jag spendera i skogen på någon slags halvhemmafest skulle jag tro... vi får se vad som händer, men trevligt blir det nog iaf!

Ang min telefon så är den inne på lagning hos Siba och jag har utrustats med en uråldrig gammal Nokia vars nya feats verkar vara en ficklampa och färgdisplay... hmmmm. Emma garva i luren när jag berättade- yuuup de e riktig pain för en elektroniknörd som jag, feel my pain!!

Ska gå och fixa lite nu och kila till bussen... ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0