"Sweet escape"

Tanke: jag e verkligen seg på å jobba... går aldrig till jobbet när jag borde, bara när jag måste. För att få min lön och när mina ungdomar e där, heh, jag e så lazy?

Det som står på menyn för dagen är 1) Phiona kommer över m svampsoppa. Vi ska skriva hennes CV och chilla lite. 2) Va m Jonte, laga mat och gå på tango. 3) Städa? Jobba? Maybeeey...

Borde ha städat och kanske jobbat meen... jag lyssnade på musik och tog egobilder på mig själv och the look of today. 1) Mina nya skor jag köpte för tangon 2) Fick ett superfiiint armband av Emma som ni ska få se närbild på senare! 3) Kör chillstil eftersom jag ska på tango, vill va rörlig, no jeans! 4) Visst blev jag söt och "mjuk" med en liten lock i luggen? Ni kunde inte ana att dreads e så variativa??

Hoppas du får en bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0