Vädret

Hemma på lunch... ah. Brummade hem med jobbets elcyckel- verkligen ett underskattat fordom måste jag säga! De är en cyckel? Nej det är en moped! Vänta... de e en eeeelcyyyyckel!! Har jobbat lite inför kvällen med. Vi ska ju ha "konfadebatt". Hoppas de kommer nåra och att de går bra. En av frågorna jag ska svara på ang teaterkonfan är "Är det sant att ni går runt på fritiden och tror att ni är Brad Pitt?" 

Jag menar... varför bara Brad Pitt när det finns så många fab ppl man kan välja man? De e bra att gå omkring och boosta sitt ego lite och samtidigt spela teater, why not. Men just Brad Pitt brukar jag själv inte föreställa mig så jätteofta^^
Jag börjar redan se trött ut whaaat??
Lägger upp bilden ändå, även om den bara e sådär lagom smickrande, haha. Har bara på mig min vanliga gamla pälsväst, vit tröja, jeans, inge spec egentligen så de får la lov å duga m den här bilden...

Nu ska jag tillbaka till jobbet, så jag får skriva mer ikväll...

Btw så ska jag ingå i någon slags grupp på jobbet som ska pyssla med kyrksalen. Bland annat ska vi införskaffa en projektor med tillhörande skärm och dator så vi kan digitalisera pslamboken och ha de på storbildsskärm mm. Man ska kunna visa bilder och filmer mm för att kunna modernisera och illustrera predikningar, föreläsningar mm.
Kyrka 2010 yeey! (den som tycker kyrkan e mossig kan inte ha besökt en på ett bra tag^^)

Ha en fortsatt bra dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0