Windows 7


Tadaaa - nu har jag äntligen installerat klart Windows 7! Min älskade dator är ny och fräsh! 

Har en del installationer kvar kan man lugnt säga... vet knappt vart jag ska börja ens -suck- Men den behövde verkligen fräshas upp så de e lätt värt! Datorkungen lillebror har hjälpt mig massa

Annars... har jag haft en del för mig idag. Inte lika mycke som jag trodde eftersom jag har känt mig lite seg och slö hela dagen. Har tagit de lugnt och har tex. inte tränat som jag tänkte eftersom jag inte vill riskera att bli sjuk...

Har solat lite dock, och städat och haft mig. Läst lite. Fixat med datorn. That's kind of it!

Har varit en jätteskön dag... inför kvällen väntar filmtittande med mamma och sangriadrickande med Phiona. Sen en lååång natt fylld av skön sömn, mmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0