ALIENS OCH FEST

Ojj va allt tog lång tid i Jakobsberg idag, slö jag e?

Googlade drop in solarium och såg att de fanns ett i Jakobsberg. Nära och bra tänkte jag och drog dit... men när jag kom dit var allt så hightech så jag nästan blev rädd (Notera: Jessi, rädd för hightech, då förstår ni graden av läskighet!!) Men jag la mig i alla fall i rymdskeppet, de va intensivt och lite läskigt, men jag kom ut lite brunare än innan i alla fall och de e ju syftet... men nej tack i framtiden, jag åker hellre hela vägen till St Eriksplan för mitt vanliga solarie!!

Nu ska jag iväg hem till mamma när som helst, äta och ha de bra, sen vidare ut i nattens mörker. De e min turdag idag så det kommer säkert bli awesome!
Bilder från kvällen får komma imorgon, sålänge får ni se en liiten liten bild från min webcam, såhär ser jag ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0