FRISKARE

Tro det eller ej, men jag har faktiskt blivit lite friskare under helgen... känns jätteskönt! Även om jag fortfarande e ganska krasslig... e hemma från lägret nu och ska sova hos mamma ikväll... börjar längta hem ordentligt dock!! Orkar inte åka hem ikväll, har precis bastat och sitter i min badrock, ska dessutom upp och jobba imorgon igen här där mamma bor... såå - det får bli hemfärd imorgon. Oh kommer krama mig gossar och tända alla härliga doftljus!!

Letar bilder på google efter fruktsallad eftersom jag tänkte skriva att det första jag gjorde när jag kommit hem från lägret var att göra en stoor fruktsallad till min familj med massa gott! Mango, jordgubbar, kiwi mm! Hittade istället en asfin bild på en jordgubbe - så ah de får bli den för den va finast!

Älskar bilder med rök eller vatten... det gör sig såå bra på bild, eller vad tycker du??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0