HÄRLIG HELG

Åh vilken härlig helg detta ändå har varit! Har varit långledig för första gången på evigheter känns de som... två dagars ledighet i rad brukar kännas som lyx, nu har jag haft 3! Helt fantastiskt!

Hittils idag har jag mest suttit utanför min lägenhet med en stor kopp chailatte och bara njutit av det underbara vädret! Funderat lite på livet och myst i allmänhet... de e verkligen underbart. Kan ni förstå att detta bara e 20 min från centralen??

De e ju hur skönt och varmt som helst ute med, verkligen superhärligt! Ska snart in till city för att handla lite nödvändigheter... småcentrumen som ligger närmare har inte öppet idaag, så ska ta mitt pick och pack och dra mig mot city. Skriver mer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0