INTERNETNÖRD

Jag är sån störd internetnörd när jag e hemma och sjuk... e ju hemma hos mamma med, strandsatt utan böcker, och tv för den delen också - båda mina föräldrar är ju hemma och är sjuka de med, så dom har tagit all tv-tid näst intill... (inte mer än rätt, jag menar, deras hem, jag bor ju knappt här längre...) Ska i alla fall göra mitt bästa för att dra mig till jobbet imorgon. Läger. Hur ska det gå?? Tur att mina ungdomar är så snälla och rara och underbara

Tittade in på verksamhetens blogg en snabbis, då jag är så totalt uttråkad, och hittade en pretty cute bild på mig från i julas då vi byggde pepparkakshus. Naw visst e jag söt?

Mer än vad man kan säga nu... helt glåmig och utmärglad... ska ta en dusch och spola bort lite bakterier i alla fall... uöh - mår illa av att tänka på min egen näsa, de e fan illa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0