JUSTIN BIEBER

Nuu har jag tagit mig en liten stund till att lyssna in artisten Justin Bieber. Har faktiskt inte brytt mig om honom någe nämnvärt, trots att han verkar vara en otroligt stor artist! Han har känts lite "Go back to Nickelodeon dude??"

Har kikat in lite videos och lyssnat på hans musik - och jag tycker att han är jättebra! Han är jätteduktig och jag är helt säker på att det ligger mycket mycket ansträngning bakom! Han sjunger bra, även om jag inte tycker han har en sådär jättespeciell röst. Men det är det få artister som har, och att ha en unik röst anser jag väl inte vara så stor del av artisteriet, så ingen värdering i detta. Ganska plain välproddad pop - han kanske inte är min favorit nu, men jag ser fram emot att se honom växa i sitt artisteri och jag tror han kommer blomma ut på riktigt snart och han är nog en kraft att räkna med i artistvärlden!

Tycker han ser så otrooligt liten ut. 13 år kanske? Men fick veta efter lite googlande att han faktiskt är 17 år! Kanske inte så kul att se så liten ut nu, men han kommer ha igen de senare i livet då han säkert kommer bli en superhet 25 åring!



... kan inte hjälpa att mina tankar vandrar tillbaka till back in the days 97, eller 96 va de väl till och med? Då min älskade (framtida man!) favorit Justin Timberlake då han som 16-17 åring debuterade med pojkbandet NSYNC. NAWW!



Haha de va ju lite andra tider på den tiden - kan ändå inte låta bli att älska den här videon av ren nostalgi! De e kul att höra mina ungdomar diskutera samma saker - fast med nya namn. Vem är bög? Vem sjunger som en tjej? Är han töntig/är han cool? Bla bla...


Ja de gick ju ganska bra för Mr Timberlake, inte sant? Hoppas de går vägen för lille Bieber också, de måste va extremt tufft att bli internationell artist så ung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0