LÄGERTIME + EMD

Heeej!
Nu ska jag iväg på läger om några timmar... känns väl sådär. Väldigt roligt, samtidigt som jag är ganska sjuk, hade varit härligt att få stanna hemma. Men pga att jag jobbar, och att jag börjar gå in i slutskedet av sjukdomen och inte längre smittar speciellt lätt - så är de bara att ta en ipren och masa sig iväg...

Men de kommer gå supeeer de e jag säker på, alla ungdomarna är så fantastiska och underbara

Juste hittade btw en bild från EMD-plåtningen jag gjorde förut nån gång för länge sen. Ni kanske inte bryr er för de e gammalt och trist nu, men jag visar den ändå haha^^

Visst ser vi ut att ha trevligt? De va sjukt trevligt också vill jag minnas... och jaa - de e ett photoshoot även om de kanske ser ut som en hemmafest - lätt chillaste plåtningen jag varit på, ever^^ :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0