MÖH

Blogg.se låg nere imorshe så jag kunde inte blogga något innan jag drog ut på stan... har varit ledig idag och lunchat med en vän inne i city, shoppat te och ett par nya jeans(va jag skulle ju inte shoppa nu e jag några tusenlappar fattigare mööh??) Men de e ett par suuupersnygga sexiga jeans från min favorit Miss sixty! Ni får se dom typ... imorgon när jag orkar föreviga dom! Ska ut och shoppa imorgon med med några kompisar sååå vi får se vad de blir dåå...

Ska försöka hålla mig i skinnet då haha, och bara köp en ny mascara och kanske en foundation (de kommer bli den första foundationen jag köper, yey har jag blivit vuxen nuu?) Har använt en provförpackning de senaste dagarna från Max factor... känns jättebra så jag ska köpa den tror jag! :)

Men nuue ska jag ta och städa lite snabbt, en vän ska komma över och vi ska äta kebab, snacka och kanske titta film?
Talk to yall later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0