ÖSTERSUND

Heej folks!

Ska snart iväg och fika med en kompis, sen jobba, sen till min vän för att spendera natten där - imorgon åker vi upp till Östersund och blir där över helgen! Jag känner mig lite småstressad just nu, så jag ska inte skriva så mycke till... känner mig lite orolig över att jag inte har fått med mig allt jag behöver å så... vanligen brukar jag aldrig stressa över sånt men nu när jag tänker försöka vara lite mer sparsam så vill jag inte behöva lösa problemet som jag brukar... dvs shoppa nytt! Har jag glömt något - köper jag oftast något nytt på plats. Men nu tänker jag försöka låta bli det såå... hoppas verkligen jag fått med mig allt!!

Kommer kanske skriva något inlägg till under dagen eller så - men över lag blir det nog fattigt med bloggande under helgen... vet inte ens om Phiona har en dator? Tror den e trasig...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0