POLEDANCING

Justee för en vecka sedan började jag och min vän Paulina på poledance tillsammans! Jag har ju tränat de förut, det är jätteeffektiv träningsformoch dessutom urkul - så de känns verkligen härligt att göra något kul och dessutom få en slimmad kropp av de!

Inom några månader kommer jag va lika slim som Nicole Scherzinger...

... eller kanske inte, haha, men jag kommer i alla fall vara närmare en tooojy bodii än nu, yea! Men de e egentligen inte främst pga ytliga skäl jag tränar... jag har för gott självförtroende för att ha det som enda motivering (haha) Men man mååår så bra av de! Jag som inte e någe vidare på kost heller får verkligen en kick av de då min kropp börjar berätta för mig vad den behöver. När jag rör mig som jag ska blir jag sugen på sådant som min kropp behöver automatiskt och då behöver jag inte tänka och fundera på om de jag stoppar i mig är rätt - för de är de! Man orkar dessutom så mycke mer - och de e roligt! De e roligt att kunna gå upp för backen till jobbet utan att flåsa, det är roligt att kunna massa coola moves och öva upp kordinationsförmågan - jag älskar dans!! Sen att man dessutom får en fastare kropp och svettas bort slaggprodukter osv är en fantastisk bonus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0