SASSY

Kat Graham (som i alla fall jag känner igen från hennes roll som Bonnie i The vampire diaries) är ju aktuell med filmen Honey 2 som jag skrev om för någon dag sen. Hon håller även på med musik och här är hennes musikvideo till låten Sassy:



Jag tycker låten e sådär lagom bra. Inte dålig men inte speciellt bra heller... videon tycker jag är tråkig, jag e ju mer av en storyteller-musikvideo-person och vill gärna ha nån slags handling, även om den e lam... jag tycker dock alla kläderna är heeelt fab och kommer definitivt inspireras av dom!! Kat e ju superfashion med, men aa... lite långdragen då låten inte bär upp den trista videon heller... men aa, man får väl se vad framtiden utvisar. Kanske kommer någe bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0