SEGT INTERNET

Känner mig så sjukt begränsad av mitt dåliga internet... möh!
Ajja det uppmanar mig väl till tålamod, eller något liknande? Kom hem från jobbet viid... halv 10 eller något sånt. Gjorde en superfruktsallad till mig själv med kiwi, mango, annanas, banan, äpple, torkade blåbär, tranbär och hallon. Lite hasselnötter... MUMS!
Har dock lite ont i magen... har haft de till och från i flera dagar... hoppas de går över snart!
... en annan sak jag knappt orkar vänta längre på är Eric Saades nya video till Popular! Vill se hur den blev i färdigt format! De e så sjukt att man jobbar typ 14 timmar för en video på typ 3 min... tänk all film som aldrig visas? Ajja anyway... ska nog gå och sova snart! Läsa lite och sånt... bara ta de lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0