'TILL THE WORLD ENDS

Jättekul... jätteroligt att hon dansar igen och bla bla meeen... till och med jag börjar tycka att Cirus Britney borde ta slut nån gång... jag menar, hennes senaste album måste vara de mest ointressanta albumsläppet från henne? Bra proddade dance-låtar - men ACK SÅ TRÅKIGA?? Jag lyssnar igenom albumet och slås plötsligt av tanken "Är de ens hon som sjunger? Vem vet? Jag kommer aldrig få veta..." Vem som helst skulle kunna göra dessa låtar. Kan hon sjunga längre? Är det bara någon som härmar hennes sound och hennes vis att sjunga? Jag har aldrig ansett att hennes röst varit unik eller speciell, mest viset att använda rösten på (i tidigare album) och hon har haft ett sound och ett artisteri som gjorde henne till den artisten hon var en gång i tiden... that's all long gone. Låtarna är över lag ointressanta och trista - och när man knappt hör att de e hon ens så vet inte. Känns bara värdelöst? Hon är inte speciellt söt längre och dansar inge vidare... hjälpligt och man tycker de e kul å se med tanke på hur nära-döden hon va en period i hennes liv? Men over all - lägg ner skiten!

De finns andra artister som kan göra den här typen av musik och videos... släpp fram nån i rampljuset som kan överta kronan, hon verkar inte vilja längre. Vill vi längre? Jag tror inte jag vill de... även om jag förmodligen kommer lyssna på även detta album. Har följt henne genom hela hennes artistiska bana och varit på 2 globen-spelningar med henne. (hennes första och hennes senaste)

Jag gillar Britney och hennes producenter och låtskrivare... men jaa... de e över, let it go kind of?
Eller vad känner du? Är du mätt på Britney Spears?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0