UPDATE!

Sry nii som följer min blogg - har varit jättedålig på att uppdatera de senaste dagarna! Ska make up to you idag, jobbar bara liite liite på dagen, ska snart rusa iväg, men efter de, nån gång efter lunch kan jag skriva lite redigare med bilder å såå...

Ska iväg på jobbmöte nu och sitter och dricker lite te och äter färdigskalade morötter ur en miniplastpåse - wtf is wrooong with me?? Har inget i min kyl, förutom en kiwi och en citron, och de skulle varit så starkt för magen tänkte jag... och aa - lite minimorötter också då^^

Ah I'm on the go nu  så hinner inte skriva mer, men som sagt - senare idag blir det ordning och reda på bloggandet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0