VEM E BÄST?

Heej allihopa!
Har nyligen kommit hem från jobbet... har bara jobbat lite idag, men sent. Har varit på stan tidigare idag (hittat en asbra second hand butik!) osv. Handlade massa mat efter jobbet så min mamma var uunderbar och skjutade mig hela vägen hem för att jag skulle få med mig allt. Nu är min kyl full av godsaker. Tänkte försöka vara lite ekonomisk den här månaden och göra mer mat hemma och inte bara köpa allt färdigt ute...
Så jag ska planera veckans mat, fram tills fredag för då åker jag upp till Östersund och hälsar på en vän där! Känns bra och hoppfullt, jag tror de kommer gå bra, bara jag kommer ihåg att ta med mig maten hemmifrån^^ Låter väl jättelöjligt men jag är så ovan vid de...
I alla fall - när mamma åkt och jag packar in mina saker märker jag en till påse, och då minns jag plötsligt att mamma sa att hon hade gjort en liten sallad till mig. Jag tar fram de som är i påsen och hittar en helt fantastisk sallas gjord av kärlek!
De va dessutom lite halloumiost till - asså huuuur bäst och underbar och fantastisk är inte min mamma?? Överröst med kärlek? JA! Tacksam? JAA!!

Dehär inlägget går asslött att skriva pga att jag inte kan sluta äta den, asså supernaww, verrkligen en av fördelarna med att bo på samma sida av stan som sin mamma 
Nu ska jag pula lite, sen gå och sova... skriver mer imorgon! (lovar att det kommer minst ett inlägg imorgon, förmodligen fler, ska skärpa till mig lite med bloggen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0