2OLD

Tänka sig att jag blivit för gammal för att söka en del modelltävlingar? De e verkligen en realitycheck vill jag lova. Undra varför de e så, att man som kvinna max får vara 22? Är det för att folk generellt sett ser gamla ut när dom e över 22 och att modebranchen inte vill ha en då, eller beror det typ på att man ligger i riskzonen för att skaffa familj och andra vanor som binder upp en och komplicerar modellyrket? Ingen aning... om någon som läser detta känner sig insatt, please let me know, det är en ärlig fundering...

Åldernoja, dessutom har jag fått rynkor på pannan? De här går utför haha^^
Nää - jag har ingen riktig noja, åldrande e en del av livet, jag har aldrig varit rädd för att bli eller se äldre ut, jag vet att jag kommer va fab hela livet, de e de viktigaste! (jag har ingen strävan efter att se ut som arton hela livet^^)



Kommentarer
Postat av: lalleh

haha fan vad hemskt, verkligen. Vet du om de e samma för manliga modeller, annars är de ju galet ;o ha en trevlig dag för övrigt!

2011-08-23 @ 10:39:26
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: lalleh

sv; haha jag vet inte rikitgt ^^ många ställen gör stor skillnad på åldersgräns mellan killar o tjejer. Som en rockklubb i stockholm, där fick hur gamla gubbar som helst komma in men om man såg liiite för gammal ut som kvinna så 'hade de plötsligt ingen plats'

2011-08-23 @ 11:05:18
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man är inte för gammal förns man slutar...

2011-08-23 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0