COCOA BUTTER

Heej!
Va kul med lite kommentarer folket (:
Kom nyligen hem till mammsing igen efter en tripp på stan. Är hemma hos mina föräldrar så mycke nu redan, hmm, förbereder mig för att flytta från min lägenhet kanske? (ah vill inte tänka på att jag ska flytta... boo) Var och åt på mitt favoritsandys på Kungsgatan, mm! Jag och Phiona satt på vår favoritplats, älskar bara sånna här soffor, jag vill ha en sån i mitt framtida hem, lätt!

(min väska fick såklart va med på bilden, ih visst e den fiiin??)

Var också på Åhlens och besökte Cliniqe, fick med mig ett prov på dagkräm för min ålder som ska vara förebyggande för ålderstecken. Det ska bli spännande, hoppas jag kommer ihåg att ta den varje dag nu då, kan va lite dålig på att komma ihåg sånt där... Cliniqe brukar ju vara bra, och alla jag känner som använder deras produkter är väldigt nöjda!
Var också och köpte cocoa butter yeeeey me love! Köpte en till mig själv, sen skulle jag köpa en till mamma. Fanns bara jäättestora förpackningar men jag köpte den ändå, cocoa butter går åt!
Var tvungen att ta en bild med mig och den, haha den e jättestor! Familje-förpackning!

Nu tror jag att jag ska träna en liten kort stund, sen sova, känner mig så trött å seg... jobbjobbjobb imorgon igen kl 9 med massa möten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0