DOLLHOUSE

Igår började jag titta på en serie som heter "Dollhouse" som är gjord av Joss Whedon (samma snubbe som har gjort Buffy the vampire slayer och Angel, jag = stort fan!) Den verkar verkligen ruggigt bra, precis som jag förväntat mig! Sci-fi som ständigt ifrågasätter och vrider på termerna rätt och fel, ont och gott. Eliza Dushku har huvudrollen, hon har tidigare spelat karaktären "Faith" i Buffy the vampire slayer. Fler skådisar finns att känna igen i serien - bland annat hon som spelar "Fred" i "Angel". De e kul de där med Whedon... han återanvänder gärna bra skådespelare, härligt tycker jag, då de görs på ett bra sätt!
Vill gärna kika vidare så snart jag kan och tror redan efter första avsnittet att detta kan bli en ny favoritserie hos mig... vi får väl se hur det blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0