FLYTTAR

Heej!
Har hållit på å flytta halva dagen typ... vaknade lite sent. Möh... känns faktiskt väldigt trist att flytta hem igen. Jag gillar ju mitt hem så meen... ah I'm just to old?? Jag e inte här längre liksom... ah de e bara att göra det bästa av det helt enkelt. Se fördelarna...
Sparar pengar
Har flera av mina vänner närmare
Har mitt jobb närmare
Slipper ansvara för matlagning, städning, disk och tvätt på samma sätt som tidigare
Bra internet!

Jag bor ju ändå i källaren med min bror, han e coollugn och vi kommer jättebra överens! Ska bara försöka styra upp mina saker nu... tänkte eventuellt åka till Elgiganten senare och köpa en ny tv... å de e många saker som jag måste hitta platser för... tex. alla mina hårprodukter, schampon osv (vore inte jättekul om min pappa tog mitt blondschamp för 100:-/flaskan tex...)

Ah nu e de dags att städa och fixa vidare... skriver mer senare! (kommer säkert få mer tid till bloggande under hösten med, de e bra för alla er!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0