FÖROLÄMPAD

... jag känner mig förolämpad av att jag ens fått mottaga detta mail:

"CENSUR PÅ NAMNET FÖR NI FÖRTJÄNAR INTE PR söker tjejer för amatör underklädes photoshoot (gör det hemma själv med din egna mobil)"


SNÄLLA SÄG ATT DET ÄR ETT SKÄMT??

Får huvudvärk av alla människor som slänger av sig kläderna och sedan låter det bli FÖREVIGAT på nätet via mobiler eller annan taskig utrustning... jag har ingenting emot s k utvik eller nakenbilder, men wtf vad det än gäller lyder budet "If you gonna do it, do it right". Ppl... calm down...

(och för att förtydliga - jag känner mig förolämpad pga att jag ens blir erbjuden någonting av så låg kvalite, jag har en onlineportfolio, känns det som jag gör tacky job?? Är det den känslan folk får av mig?? Hope NOT)

Böh... ayway... nu ska jag träna lite och fixa, på eftermiddagen kommerm in kusin, yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0