FUTURUM

Hej folket!
Nu e jag hemma och chillar en stund, har lång dag idag så jag tänkte ta en powernap... ended up lyssna på massa musik å sitta här istället. Så kan de gå?

Futurumeleven som skrev här och undrade om jag kommer vara med och informera om konfirmation nästa år så vet jag faktiskt inte det i nuläget. Jag älskar mitt jobb och tror att jag jobbar kvar om ett år - men jag håller samtidigt på med min musik och blir jag väldigt framgångsrik i någon annan del av världen så kanske jag åker dit och jobbar som artist, och då vet jag ju inte om jag e i Sverige just om ett år... men sånt där vet man ju aldrig! Men det är väldigt roligt att vara ute i skolorna och träffa alla er - så om jag har möjlighet så kommer jag absolut va de! :)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0