HALLÅ DÄR

Hej hej!
Sorry för låg update... igår va jag med Paulina och kollade på Batman, yeeea de e ju bara sååå bra! Har alltid gillat Batman men nu när jag såg de två senaste så blev jag bara grr (men ingen tvekan om att Batman e din man Phiona!) han e så cool och han hade en jättesnygg bil 8)
Nu ska jag snart in till stan igen å va med några vänner, får se vart kvällen för oss, men de blir nog Södra bar mestadels... 

Imorgon är det Bålsta-dagen eller vad den nu kallas, då ska jag jobba lite i centrum och stå vid något slags stånd som Svenska kyrkan har, tror vi ska sälja munkar (ha ha) så kom och köp en munk vettja! De ska va artister och sånt med och säkert massa kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0