HEMMA IGEN

Hej hej!
Åh Gotland var fantastiskt på så många vis! Campingen var jättebra, Visby är så otrooligt vacker och framförallt var umgänget helt enastående! Har mött så många underbara människor. Känner mig själsligt berikad och det kommer definitivt vara ett minne jag bär med mig i livet! Emma och Paulina, mina två piratkumpaner (tillsammans med mitt lilla får som jag köpte som souvenir, och Paulinas kanin)

Väl hemma har jag duschat (åh va skööönt!!) ätit god mat och tittat på Harry Potter! Haft en fantastisk första dag tillbaka i verkligheten. Ska försöka befinna mig i innercity en del under veckan, men tänkte också börja jobba så smått...
Tror jag ska träna lite nu kanske, eller boka in en massage (böh va min rygg mår dåligt...)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh vad fin! <3

2011-08-24 @ 02:52:36
URL: http://visionsofbillie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0