HUVUDVÄRK OCH FOTVÅRD

Heej!
Kan säga att det var tungt imorshe att komma upp... har haft huvudvärk sen jag vaknade. Uöh! Gick till och med hem på lunchen för att powernapa, känns lite bättre men not much to be honest...

Nu e jag tillbaka på jobbet (här lite tidigare så jag kunde få skjuts med mamma!) och det e hard workwork fram till klockan 17 då jag ska iväg på medicinsk fotvård!

Har aldrig gått på det förut, men jag hoppas verkligen att det är lika bra som det verkar! Mina fötter är inte bara fula och slitna, dom gör dessutom ont!! Hoppas lite professionell fotvård kan råda bot på de!

Ska testa en nyöppnad salong här i Bålsta. Dom sägs ha mångårig erfarenhet och utbildningar hit och dit, får hoppas att det märks på behandlingen! Jag rapporterar senare ikväll om jag kan rekomendera eller inte...

Nu e de back to work,
ska bland annat förbereda inför morgondagen då jag ska besöka en av skolorna med konfa-information, yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0