I AM NUMBER 4

I söndags kväll tittade jag och en vän till mig på I AM NUMBER FOUR. Vi gillar övernaturlig action och trailern ser ju hur cool ut som helst! Känns som en film man borde sett...


Tyvärr måste jag säga att jag inte gillade den någe nämnvärt. Handlingen var väldigt simpel och grund och jag tycker dom misslyckades med att få en involverad och få medlidande och sympati för karaktärerna. Det resulterade i att man inte blev så emotioellt engagerad när det hände något... nån blev kär, nån dog osv osv. Lite trist, filmen blev platt... kul detalj var väl att dödandet och döendet var precis som i Buffy the vampire slayer med stake in the heart/magisk kniv och "poooff" Kul att se de med 2011-teknik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0