IPHONE

Yeey ppl!
Vilken lycka jag har - jag har ju en Xperia X10, som jag älskar och som är en sann följeslagare i min vardag! Men nu ska jag även få en Iphone pga att jag håller på mycket med s k sociala medier, dvs facebook, twitter osv, på jobbet. Min nuvarande jobbmobil börjar få lite dåligt batteri också stackarn, den har varit i min tjänst länge, under hela min tjänst faktiskt, buuhu, but really I'm not sad to leave it cuz' I'm getting a Iphone!

Roar mig med att kolla lite olika skal och sånt man kan ha till dom, haha, kanske borde va seriös jobb-phone i svart men pallaa?? Min XPERIA e ju såhär svart och seriös-business-like... finns ju inte lika mycke tillbehör till den! (men nu när jag ändå håller på att kolla omkring ska jag väl kika om de har kommit något nytt till den också)

Tänk hörrni vilket ultimat användartest jag kan göra nu, wao! Få människor förunnat att kunna jämföra på detta vis, det ska bli jättekul och spännande! Jag ska lära mig iphonen först (men de lär ju inte ta så lång tid kan jag tänka mig?) Sen ska jag utvärdera och se om jag som användare, men tämligen ointresserad av hårdvaran, märker någon markant skillnad. Jag lovar såklart att vara helt ärlig och så objektiv jag bara kan i min bedömning!

Vad tycker du? Iphone? HTC? Sony Ericsson? Samsung? Har du nån åsikt i smartphone-debatten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0