KVINNLIG INSPIRATION

Jag inspireras gärna av människor i media. Stilmässigt, sångmässigt, artistmässigt. Det är inte jättemånga jag väljer att kalla förebilder, men det finns verkligen många inspirerande talangfulla människor ute i världen!
Jag har ett x antal artister och personer som jag återkommer till, lyssnar på deras album periodvis, gamla eller nya, som jag beundrar och tittar på intervjuer mm. Jag har testat mig fram hittils i livet, vad det gäller kläder, smink och artistinriktning. Jag har faktiskt väldigt svårt att pyssla med samma stil musikmässigt - det finns såå mycket olika saker jag vill göra och jag uppskattar så många typer av musikstilar (även om det mesta är kommersiellt på något vis)

Över lag inspireras jag av andra kvinnor, med undantag av Justin Timberlake som är en otroligt stor förebild för mig. Jag har lyssnat på honom i ungefär 10 år nu och tycker att allt han rör vid blir till guld!
Vill dela med mig av lite videos på enligt mig coola brudar som tilltalar och inspirerar mig i mitt skapande och sätt att vara!
Jag hade tänkt att göra ett jättelångt inlägg - men istället så tänker jag nog dela upp detta och posta en kvinnlig inspiration varje dag i... 4 dagar!

Första tjejen kommer om nån timme... ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0