NO STRINGS ATTACHED

God kväll folket! (eller god natt?)
Har precis tittat på film med mamma... det blev "No strings attached" med Ashton Kutcher och Natalie Portman. Den va väl bra... sån här feel good film i samma stil som Ashtons många andra filmer... asså jag har sett en hel del filmer med honom. Vet ni vad? Jag har kommit fram till att han e pretty cute... men lyckas alltid ha fult hår, och jag börjar undra om han någonsin kommer sluta se ut som en slags halv-tonåring... snubben e ändå 33? But sitll cute, yea, really cute (:
Nu ska jag försöka sova... imorgon är det jobb... kommer nog bli kul men jag känner mig måttligt taggad just nu... better go to sleep... förutom de ska jag ev in till Gröna lund och titta på något band som kallas Blindside? Vet inte vad de e men en vän sa att de va nån slags emorock och jag brukar ju gilla sånt... får se hur jag gör. Hur trött jag e efter jobbet^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0