NYA FÖTTER

Yeey hörrni jag har hunnit allt jag önskade idag!

Medicinska fotvården var helt underbar! Behandlingen var en märklig blandning av att vara som tandläkaren och att få massage. Låt mig förklara!

Jag satt i en stol som var lite lutad bakåt och hade liknande material som hos tandläkare. Fotterapeften som tog hand om mig hade vit rock som tandläkaren. Hon använde "slipborrar" eller vad man nu ska kalla de, någon slags skalpell(?) och andra verktyg som kändes såhär "Åh hjälp min fot??" när man såg dom - men dom var hur sköna som helst och hon slipade bort mina förhårdnader, polerade mina naglar och klippte och formade dom osv. Det avslutades med en skön fot och underbensmassage som nästan fick mig att somna!
Har dessvärre inte blivit av med huvudvärken på hela dagen... känns sådär. Ska snart gå å lägga mig så jag hoppas det är över imorgon!

För er som bor i närheten av Bålsta, så kan jag rekomendera stället som heter "Må bra" och ligger i centrum vid polishuset! Hon jag hade heter "Eleonora".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0