PRIDE

Heej!
Var inne på pride igår, gick mest omkring i kungsan, och tittade på paraden såklart! Det var en lååång fin parad, jättehärlig feststämning! Vi gick med paraden lite i slutet med, haha, rycktes med av den goda stämningen helt enkelt! Hamnade på mingelbild? Får se vart/om man dyker upp nånstans... then u know haha^^

Nejmen över lag så himla joyful stämning och massa glada människor. De e verkligen ett firande av invidualism!
Jätteroligt att va där!

Gick och åt på ett litet asiatiskt ställe mellan St Eriksplan och Odenplan... superbra service, fishy food... så min mage blev lite skum så jag åkte hem och chillade resten av kvällen. Haha så kan de gå^^

Nu ska jag snart iväg och sy det sista inför medeltidsveckan på Gotland! Åker supertidigt på onsdag morgon, blir borta tills på måndag... såå bloggen kommer inte updateras då... men fram till dess skriver jag nog, imorgon ska jag iväg på något event som har att göra med Sthlm fashion week. Dessutom kommer min kusin hit - yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0