SPEEDY

Heej!
Har precis kommit hem från jobbet... workade 9 to 5 idag, dessvärre utan dator (!!??) eftersom de va någe poo med dom. Helt oacceptabelt, men a fick en hel del gjort ändå tack och lov. Hamnade dessvärre efter i arbetet en del, så jag har redan saker att jobba igen? Trist... anyway, nu e jag hemma hos min mamma och får väl se vad kvällen bjuder på. Träna? Sova? Hem till lägenheten kanske? Umgås med nån?

Får se... det kommer bli väldigt mycket jobb den här veckan känner jag. På lördag ska jag dock ut och titta på Timbuktu och Hoffmaestro mfl. Det blir förhoppningsvis väldigt kul! Och by the waaay... vem har köpt en speedy jag haar!!
Så fantastiskt underbart fiin... ni får se den med mig så snart jag kommer ihåg dee... yey, go me! Om nån vecka drygt ska jag iväg och köpa en matchande almenacka till, go me, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0