STURECOMPANIET

Heej!
Ursäkta för den låga updaten idag. Har flyttat lite saker från min lägenhet och sovit mest... sen har jag ju inget internet i min lägenhet (de e en sak som iaf ska bli jätteksönt när jag flyttar till mamma igen) De blev till att gå på Sturecompaniet igår btw. Ett jättebra ställe som jag hade jättetrevligt på. Alla rökte så jävligt utanför dock så jag var lite illamående... ursch jag pallar verkligen inte rök...
Har sprungit omkring i Kallhäll och Jakobsberg för att försöka hitta någon vettig fotvård till mina värkande fötter, tyvärr utan resultat... nu e jag hemma hos mamma iaf, och vet några ställen här som har bra massage å så, ska försöka testa deras fotvård under morgondagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0