TIDIGT

Boo... jag e verkligen ingen morgonmänniska!

Orkar inte gå upp såhär tidigt what about working 9 to 5 när man e ungdomsledare?? E van att börja efter lunch... men jag tänker bita ihop och vara glad! Jag har ett underbart jobb!
God morgon btw!
Var svullen i halsen när jag vaknade idag, ni vet så det påverkar svalget, sådär så de gör lite ont när jag sväljer... men jag tror att det bara är lite-för-lite-sömn-en-del-som-måste-styras-upp-ont... så jag försöker få i mig tillräckligt med vitaminet, mineraler, proteiner osv som jag ska. Igårkväll innan jag fick och la mig tränade jag yoga, jätteskööönt!
Nu är det dags att springa till jobbet,
hoppas er dag blir fantastisk!
Skriver mer på lunchen eller ikväll... eller förhoppningsvis båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0